PRIVACY POLICY

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Date of enactment: July 6, 2017
Last revision date: October 1, 2022

Based on a simple credit card payment structure that can be performed quickly, safely, and easily, we will provide you with a new bank settlement by means of collection and bank transfer agency as our uniquely own「payment service that generates sales」at a low price.

MAXCONNECT will comply with the laws concerning personal information, the guidelines established by the government and other norms. We will do everything possible to protect your important personal information with the following basic policy.

MAXCONNECT collects and uses personal information to the extent necessary in the form of service application from the user himself/herself for the purpose of personal identity verification related to the credit card and collection/bank transfer agency settlements.

We will make efforts to protect your personal information, by taking appropriate safety measures, so that there is no danger of unauthorized access, loss, destruction, tampering, leakage, etc. of personal information acquired by MAXCONNECT.

Except in the following cases, we will not provide personal information held by MAXCONNECT to third parties without the consent of the user.

  1. 1. In case of receiving formal inquiries from court or law enforcement officials; such as police.
  2. 2. When the unauthorized use of a credit card is discovered, for the purpose of investigation, credit card information within the necessary range may be provided.
  3. 3. In the case of providing information to a credit card settlement company, a personal credit information agency, or a subcontractor within the scope of the purpose of use 1 above.
  4. 4.When it turns out that the account holder of the collection/bank transfer services has made a withdrawal request, the bank account information to the extent necessary for the purpose of investigation is provided to our merchant where the payment was made.

MAXCONNECT will construct and operate a personal information protection management system and will continue to make efforts to protect acquired personal information by continually improving it.

We will respond promptly and sincerely to complaints and consultations concerning the handling of personal information. For inquiries such as disclosure, inquiry, correction, or suspension of personal information, please contact the following. In the unlikely event that there is incorrect information, we will respond according to the method specified by MAXCONNECT within a reasonable period, such as corrections, deletions, etc.

MAXCONNECT Co.,Ltd.
Representative Director Takeshi Kimura

MAXCONNECT Personal information Inquiry window
TEL:03-6826-3610
FAX:03-6826-3620

個人情報の取扱いについて

1.事業者の氏名又は名称
 マックスコネクト株式会社

2.個人情報保護管理者(若しくはその代理人)の氏名または職名、所属及び連絡先
 個人情報保護管理者  決済事業部
 TEL:03-6826-3610
3.当社で取扱う個人情報の利用目的
 当社が取得した個人情報の利用目的は、以下のとおりです。
 1)クレジットカード決済サービス利用者の個人情報
    ・クレジットカード決済サービス提供のため
    ・本人確認のため
    ・ご連絡のため
    ・サービス利用状況の管理のため
 2)収納代行決済サービス利用者の個人情報
    ・収納代行決済サービス提供のため 
    ・本人確認のため
    ・ご連絡のため
    ・サービス利用状況の管理のため
 3)従業者の個人情報
    ・人事、給与、総務などの雇用管理のため
    ・健康管理のため
    ・セキュリティ管理のため
 4)採用応募者の個人情報
    ・応募者への連絡、採用選考のため
    ・入社手続きのため
 5)お取引先の個人情報
    ・商談、業務上の連絡、受発注業務、契約の履行のため
 6)お問い合わせ・お申込みいただいた方の個人情報
    ・お問い合わせへの対応のため
    ・資料発送のため
    ・審査判断資料ため

4.苦情・相談の申し出先
 個人情報の取扱いに関するお問い合わせ、苦情及びご相談につきましては、後述6の「個人情報お問い合わせ窓口」にご連絡ください。

5.開示等の求めに応じる手続き
 1)開示対象の個人情報について
  事業者が本人から求められる利用目的の通知、開示、内容の訂正、追加又は削除、利用の停止、消去及び第三者への提供の停止の求めのすべてに応じます。

 2)開示請求の申出先
  開示請求は後述6の「個人情報お問合せ窓口」にお問合せの上、当社が保有するご自身の個人情報の利用目的の通知、開示、内容の訂正、追加又は削除、利用の停止、消去及び第三者への提供の停止を求める場合には、当社所定の書面に必要事項をご記入の上、提出していただきます。

 3)開示請求依頼にあたっては、本人確認をさせていただきます。その際、お預かりしております個人情報をもとに、本人確認をさせていただきます。

 ※ 代理人については、委任状を提出していただき確認を行います。なお、代理人を立てる場合には、ご本人と代理人両者の公的証明書のコピーの提出が必要になります。また、電話やメール、FAXなどでは開示等の請求を一切受け付けておりませんので、簡易書留郵便等の発送記録が取れる方法で請求をお願い致します。
 ※未成年者又は成年被後見人の法定代理人の場合は、法的な代理権を証明できる書類を提出ください。

 4)開示請求(「利用目的の通知」「個人情報の開示」の請求等)にあたり、1回の開示につき手数料1,100円(税込み)を徴収いたします。これを超えることが明白な場合は別途、ご連絡いたします。

6.個人情報の取扱いに関するお問合せ、苦情及びご相談について
  個人情報の取扱いに関するお問合せ、苦情及びご相談につきましては、以下の当社「個人情報お問合せ窓口」にご連絡ください。

マックスコネクト株式会社 個人情報お問合せ窓口
〒101-0054 東京都千代田区神田錦町二丁目2番地1 KANDA SQUARE 11階
TEL:03-6826-3610 受付時間 10:00~17:00(土日祝日、年末年始を除く)
【認定個人情報保護団体の名称及び、苦情の解決の申出先】
認定個人情報保護団体の名称
一般社団法人日本情報システム・ユーザー協会(JUAS)
苦情の解決の申出先
認定個人情報保護団体事務局 苦情相談室
住所
東京都中央区築地一丁目13番14号 NBF東銀座スクエア 2階
電話番号
03-6264-1318
受付時間
10:00~16:00(土、日、祝日休み)
【認定個人情報保護団体の名称及び苦情の解決の申出先】
認定個人情報保護団体の名称
一般社団法人日本情報経済社会推進協会
苦情の解決の申出先
個人情報保護苦情相談室
住所
〒106-0032 東京都港区六本木1丁目9番9号 六本木ファーストビル内
電話番号
03-5860-7565/0120-700-799

以上